Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
edvin333

Berserk i kval

Rekommendera Poster

Som jag har uppfattat det  var det tre personer ombord på Berserk nnär den försvann.

Robert Skaanes (34) från Trondheim, Tom Gisle Bellika (36) från Oslo och sydafrikanen Leonard J. Banks (32).

Expiditonsnsledaren och befälhavaren på «Berserk», Jarle Andhøy (33) och Samuel Massie (18), var då på väg  till Sydpolen.

www.maringuiden.se/forum/;thread=384890

tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jarle och en annan besättningsmedlem var iland på antarktis vid tillfället. Mer info genom att söka på Berserk på aftenposten.no.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

www.wildvikings.com/

Men det finns inga nyheter om olyckan. Det är bara i kommentarerna till bloggen man kan hitta några kommentarer om olyckan. Tyvärr har väl de flesta av de mer än 10 000 komentarerna okuperats av sexmeddelande.

tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske drog förhastade slutsatser.

Two men missing as part of a Norwegian Antarctic expedition have been found alive and well, and provided rescuers with new information that may help locate their three crew members missing since Tuesday 22 February, reports the Maritime New Zealand. 

så jarle lever och hans besättning är borta... inte lika mycke respekt :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Just tittat på 3 timmar film om Berserk 2 i NRK.

Googla på Berserk 2 och besök NRK:s hemsida. 6 st. 30 minuters program om deras segling i nordostpassagen 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Stor respekt för alla på Berserk II Måtte båt och besetning vila i  frid broken

post-5456-1394236651,8289_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag laddade ner Silverlight och tittade på ett och ett halvt program ur serien. När jag skulle fortsätta titta var bildskärmen svart. Det var likadant på alla avsnitt. nån som vet vad det kan bero på? Jag har mac.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...