ahidman 0 Postad 24 Februari , 2011 Hej! Jag vill komplettera min Maxi 77 med inredningsdetaljer typ panel för elektronik. Vad skall jag lämpligen använda till panelskiva, reglar etc MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 24 Februari , 2011 Teak? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stickanh 0 Postad 25 Februari , 2011 Hej Anders Nä det gäller massivt virke och du inte vill kosta på OstasiatiskTeak så finns det ett alternativ: Brassilanskt Teak som sälj under namnet Cumaro. Har samma egenskaper som den Ostasiatiska men kostar betydligt mindre. Används ofta till träskoning runt Pooler och Altandäck Googla på namnet så hittar du ytterligare info. //Stickan 77an Blue Lady Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahidman 0 Postad 17 Mars , 2011 Tack Stickan för tipset! Jag har varit inne och låtit mig inspireras av din hemsida och alla kreativa tips du presenterar där, Din hissanording för motorn intresserar mig mycket. Har du måntro en ritning? MVH Andershttp://traffas.nu/jomsocial/groups/viewgroup/13-Maxi 77.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stickanh 0 Postad 17 Mars , 2011 Tyvärr inte men kan ta ett antal bilder som visar hur det funkar. Återkommer om några dagar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 19 Mars , 2011 Tycker för min del att man ska använda samma material som inredningen är gjord av. Om man nu inte vill ha en ljusare panel, då kan man använda en vit/brun perstorps skiva. Okar görs åxå i samma material som inredningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahidman 0 Postad 19 Mars , 2011 Vad betyder Okar görs åxå i samma material som inredningen.? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 20 Mars , 2011 Okey då, reglar/okar bakom panelen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahidman 0 Postad 20 Mars , 2011 AHA! OK, tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahidman 0 Postad 22 Mars , 2011 Var får man tag i denna perstorpskiva? //Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser