martin_tre 0 Postad 22 Februari , 2011 Jag ska klä om mina dynor i sittbrunn. Jag ska använda mig av galon/konstskinn. Jag tycker det blir snyggast med svarta dynor men jag är rädd att de kommer bli tokvarma när solen ligger på. Någon som har haft svart galon och vet om det funkar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 23 Februari , 2011 Det blir nog tokvarmt. Jag har haft mörkblå (riktigt mörkt) dynor i sittbrunnen och när det var sol och varmt fick vi lägga ljusa handdukar på dom för att kunna sitta. Å andra sidan var de varma och sköna på våren och hösten så fort solen visade sig. Två sidor av samma mynt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 23 Februari , 2011 varför inte ha 2 st färger ,så det är bara att vända dynorna ,va bara ett tips från mej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_Axel 4 Postad 24 Februari , 2011 I min förrförra båt - en Albin 25 - var det ursprungligen dynor i galon. Helt omöjliga att sitta på då solen sken. Avråder bestämt. Carl_Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser