jarb 78 Postad 18 Februari , 2011 Håller på och monterar lite upphängningar för kablage i båtens dolda utrymmen. Orginal har man limmat fast plyfa bitar på plasten o sen skruvat fast hållare i det. Jag antar att det är epoxi man limmat med. Nu visar det sej att jag kommer behöva limma på en yta som är topcoatad. Nån som vet om det funkar att limma med epoxi på en topcoatad yta eller kommer det att ramla? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 18 Februari , 2011 Matta ner och gör rent, så fungerar det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 18 Februari , 2011 Snabbt o bra svar! Tackar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 18 Februari , 2011 Kan tänka mig att det skulle gå bra att limma med Sikaflex annars. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 20 Februari , 2011 Sikas produkter funkar utmärkt. Har försökt att få bort beslag från däck tätade med sika (mins dock inte vilken typ) och det sitter som F... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 21 Februari , 2011 Har tvättat med aceton och limmat med Sikaflex 291 eller PL400 och det har suttit ordentigt fast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 21 Februari , 2011 Låter ju som även Sika funkar bra, tack för de svaren oxå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser