Nybyggarn 0 Postad 17 Februari , 2011 Jag fick det här idag till mitt Hotmail konto. Alltså genom Maringuidens meddelande system. Trodde in det var möjligt. Phil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buvallit 0 Postad 18 Februari , 2011 Har fått exakt samma tidigare ikväll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 18 Februari , 2011 Jag har inte fått något... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 18 Februari , 2011 Har tidigare fått liknande mail den vägen. Det är väl egentligen inga spam i ordets rätta bemärkelse utan mera enstaka utsända meddelande via MG´ s meddelandetjänst - eller? Det sista ordet i föregående mening brukade en känd Strannare alltid säga. För övrigt; hô e de enda Buvaliter får först i Sotenäs kommun? tommy Bäckevigare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nybyggarn 0 Postad 18 Februari , 2011 Jag fick nyss exakt samma meddelande igen. Avsändaren heter Baran 10 och har varit medlem sen igår. Användarnamn (alias): baran10 Län: Medlem sedan: 11-02-17 kl 16:23 Senast inloggad: 11-02-18 kl 13:11 Antal inloggingar: 11 Antal foruminlägg: 0 Medlem i klubbar: Inga klubbar Kan inte admin sätta stopp för det här skit? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 19 Februari , 2011 Japp jag har fått samma, och jag anmäler mitt inlägg för at få en admin. att titta på denna tråden. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buvallit 0 Postad 19 Februari , 2011 dä fenns ente nogge kännte stranare. Samtliga e ökännte. ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_Axel 4 Postad 20 Februari , 2011 Även jag har irriterande nog fått samma mail. Carl_Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 24 Februari , 2011 Jag anmälde mitt inlägg för att någon admin. skulle titta på tråden. Anmälan är borttagen, utan någon kommentar från ansvarig. Det är nog så att maringuiden släpper in lite sådana individer mot en avgift när reklamen i trådarna gick om intet! Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser