Iglo 0 Postad 7 Oktober , 2004 Är det någon som har koll på en vättig bilmotor jag kan använda som båtmotor. jag bör ha två motorer på ca 150 hk som med så litte jobb som möjligt. Är inne på att använda Mercedes diesel turbo sexa på 147 hk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fischer 0 Postad 8 Oktober , 2004 LOL!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 8 Oktober , 2004 Vad är 'LOL' för något, förklara för en farbror på 31 år, som inte vuxit upp med nätet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Janne Postad 8 Oktober , 2004 Vrålhysterisktgapflabbande LOL = Lauging Out Loud Du kan ta vilken diesel du vill. Jag förutsätter att du ska ha rak propelleraxel. Har du drev så blir valen färre då du måste ha en passade sköld eller adapter. Grenröret bli ju hett också, ska helst vara mantlat men då det är en diesel som inte går så varmt som en bensin kan du klara dig med skärm och vetilation. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Iglo 0 Postad 9 Oktober , 2004 Jag har drev. Så är det någon som kan tipsa om en bra motor typ. Var kom lol in ??????????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ludden 1 Postad 9 Oktober , 2004 Hej! Jag hittade en sida om marinkonvertering. http://www.rodahl.se/produkter/marinkonvert/marinkonvert.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Iglo 0 Postad 10 Oktober , 2004 Tack ska du ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser