pintor 0 Postad 29 Januari , 2011 Hej! Jag funderar på att köpa ett riktigt bra båtlarm har provat vikinglarm inget att ha bara falsklarm hela tiden klarar nog inte miljön men jag tänker köpa ett Yachsafe eller ett Redknox har en Bayliner 2855 med högt kapell tänkte sätta en trådlös IR detektor klarar någon av dom här två larmen det?? någon som har erfarenhet av det. Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nickname 0 Postad 30 Januari , 2011 Hej! Har ingen erfarenhet av dessa larm. Har själv TrackMe och är mycket nöjd med det larmet. Dock måste det monteras av auktoriserad verkstad. Se vidare på www.trackme.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
princess360 0 Postad 4 Februari , 2011 Hej Jag har ett Red knows larm som har fungerat utmärkt i 4år. Detta larm är dessutom godkänt av försäkringsbolagen vilket innebär sänkt premier Hoppas det kan vara till hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 5 Februari , 2011 vi kör med ett redknox i farsans båt med ir detektor å den har fukat klockrent i 4 år. Dock så skicka den sms en hel natt för två år sen pga batteri spänningen vart för låg. (båten hade då ståt 4 månader i garaget utan underhålls laddning på) Grymt lätt anvant larm med positionering och mic så man hör vad som händer på båten om något skulle hända. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser