fregus 0 Postad 29 Januari , 2011 Finns det någon på forumet som har info om hsö båtarna. Hur kan man komma i kontakt med tillverkaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 29 Januari , 2011 Hej! Har för mig att det finns en äldre tråd i ämnet, har du sökt?? I övrigt så sitter jag på lite info. vad gäller saken?? /andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 29 Januari , 2011 Hej Här kanske,http://www.maringuiden.se/forum/;thread=17345 Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle2 0 Postad 30 Januari , 2011 Hej, Jag har en HSÖ 33 som jag haft i 10-år, Har inte lyckats få tag i tillverkaren, Men en av de som var med o sålt båtarna när det begav sig bor i Sollentuna och honom har jag pratat med. Så vad vill du veta? Finns tyvärr inte så mycket info om båtarna och tillverkningen är nedlagd sen många år. Har själv en 87:a som jag bytt motor i 2008, Så fråga på kanske jag har svar på dina frågor. Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 30 Januari , 2011 Hej Tillverkare var Söderbergs Båtservice i Örnsköldsvik. Försäljning genom Robin Andersson HB, Sollentuna. Båten gjordes både som standardutrustad och som halvfabrikat. Fakta funnit ur Sweboats Marknadsguide från 1987. Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tugge 251 Postad 8 Januari , 2015 Har en hsö 420gt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser