folkew 0 Postad 8 Februari , 2011 Skulle vara kul om du kunde lägga upp några i fotoalbum här på MG? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Safira 0 Postad 11 Februari , 2011 Jag ser att du inte är blind!!! Du har ju inget stavfel!!! Nu kolla jag inte på filmen innan jag länka. Men det var en film Inför båtmässan 2011. Så helt fel hade jag inte. Men jag tycker själv att man kunde ju fått sett mer av själva mässan. Ha en bra dag!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 11 Februari , 2011 detta kanske? http://www.maringuiden.se/artiklar/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 11 Februari , 2011 70 är de inte kloka för din båt kan jag gissa hälften för tonade fönster i aluminium ram. Kolla på plasmans scheepsramen i Holland bra kvalitet till bra pris. Kikade du hos Ömetall eller. han är ju svindyr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 11 Februari , 2011 japp det var ömetall jag kikade på. fick ändå 23.000 i rabatt :-P får ta och kika på detta, är lite tveksam på att köpa saker utomlands men får ta en kik i alla fall. bara att googla på namnet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 12 Februari , 2011 Har köpt rutor i flera år där och de är riktig bra,de tillverkar 60000 rutor om året. Finns med gummilist,aluminiumlist och även med trälist på insidan. om du behöver hjälp kan du altid kontakta mig. Har beställt en gång hos Ömetall och tyckte han var svindyr och det tog en j##vla tid innan de blev levererad. Jättekul när man ska leverera en båt på våren och fönstrar kommer hösten och den sista äret därpå. Hjälp kostar ingenting Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 12 Februari , 2011 Så ser de ut på insidan Senast ändrad av alubatar | 12 februari 2011 | 17:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 12 Februari , 2011 och så på utsidan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 12 Februari , 2011 problemet är att jag behöver en smyg på ca 4,5-5 cm tittade lite på bilderna och fick intrycket utav att det bara var smygfria rutor :-/ holländska var inte särskilt svårt att läsa när man kan lite tyska och engelska och blanda det med nordiskt språk :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 13 Februari , 2011 Varför behöver du smyg på 4/5 cm? Ärdetför interiörens skull finns det mått beställda trälister också men de hitter du inte på deras hemsidan. Senast ändrad av alubatar | 13 februari 2011 | 10:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 13 Februari , 2011 Har en stålstomme som bygger ut ca 4 som bilden visar! Bildjäveln vill ju inte komma fram! Senast ändrad av Gedda | 13 februari 2011 | 18:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 13 Februari , 2011 Jo det förstår jag men de ligger väll inte flush med öppningen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser