mehebs 0 Postad 25 Januari , 2011 hej ska ta hem en 32 fots båt ifrån spanien finns det någon som ska neråt med sin ??så kanke vi kan samordna för kostnads besparing!!! Senast ändrad av mehebs | 25 januari 2011 | 21:31 Senast ändrad av mehebs | 25 januari 2011 | 21:32 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 28 Januari , 2011 Vad menar du? Att ngn ska ned med sin (båt) och bogsera hem din eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maskmagnus 0 Postad 15 Februari , 2011 Kontakta http://www.ks-transport.dk/ Jag var i samma situation förra våren och kontaktade massor av åkerier, även de som kör åt den spanske windyimportören och kör tomt till Norge. Till slut blev jag tipsad om KS och Thomas Davidsen, han löste det hela både snabbt och billigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jhea 0 Postad 15 Februari , 2011 Hör med seldén om de kör ner riggar till spanien, kanske de kan ta med den hem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 27 Februari , 2011 Varför inte låta någon segla hem den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 27 Februari , 2011 Varför inte låta någon segla hem den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mehebs 0 Postad 25 Maj , 2011 Hej tack för alla det är en motorbåt så seglingen uteblir har köpt ett eget ekipage kör själv och startar eget åkeri med båttransporter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Maj , 2011 Det var ett jäkla bra sätt att lösa sina problem på, jag skall lägga en matta på balkongen och sätta upp en lampa där i helgen, så nu skall jag starta elfirma och mattläggeri Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mehebs 0 Postad 19 Juni , 2011 Haha..kanske en bra ide..jag är dock inte helt novis inom åkeri och transport..haft eget åkeri i sverige tidigare sedan 1976 sålde av 2003..du kan se mitt ekipage på www.hedman.es Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser