Gå till innehåll
torsdag 06 februari 2025
iBoat

Båten till medelhavet

Rekommendera Poster

Jag och min sambo har nyss varit på Cypern där vi fick idén om att ta med oss båten dit nästa sommar. Vi hade då tänkt att bo på båten och puttra runt hela kusten (de grekcypriotiska kusterna). Är det någon som har en aning vad det kan kosta att frakta en båt fram och tillbaka till Cypern, eller medelhavet över huvudet taget? Det kanske är billigare att hyra en båt på plats? /iBoat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är mycket intresserad av att ta del av deras dagbok och övrig info om kanal resan till Medelhavet. Har planer på att göra denna resa till sommaren i min båt. Tack på förhand Tony

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min tanke var att låta ett fraktbolag ta ner den dit, eller att sätta den på ett tåg kanske. Jag ska kolla med olika fraktbolag idag. Att själv köra den skulle kosta alldeles för mycket i mitt fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Vet inte vem du menade förmodligen Baylinern syftade på! Men jag är mycket intresserad av få ta del av all information som Dagbok, Loggbok och övrig info om kanalen som de praktiska m.m. Hoppas du kan skicka detta. Om du behöver min adress så hör av dig. Mvh Tony

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst asok

Är båten trailerbar? Vet att man kan sätta bilden på ett tåg och det kostar ett par tusen ner i europa. Att frakta med lastbåt är nog för dyrt att tänka på bara för en sommar sådär.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...