Wake155 0 Postad 20 Januari , 2011 Tjenare! Är det nån som vet hur man ställer in tändningen på min Mercruiser 5.7L EFI årsmodell 2001? Vid vilket varvatal, hur många grader mm Tacksam för all hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 22 Januari , 2011 Tror du måste ha en liten manick som ställer motorn i servicemode tror det heter scantol eller nåt sånt för att kunna ställa tändning på den modellen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wake155 0 Postad 22 Januari , 2011 Åh nu blev det helt plötsligt jobbigt, jag får väl kontakta en serviceverkstad å se vad dom säger om de.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_Holm 0 Postad 23 Januari , 2011 Följ mina instruktioner i denna tråden: http://www.boatlife.se/forum/index.php?showtopic=18661 så tjänar du en slant! // Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wake155 0 Postad 27 Januari , 2011 Stort tack till dig Peter!! Grymt bra instruktion, hoppas bara de funkar nu på min motor oxå Tur att folk vill hjälpa till så man slipper lämna in för alla problem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser