toaen 510 Postad 19 Januari , 2011 Jag fick ett mail. Från John Dunn. Han hade börjat på en hemsida som handlar om havsfidra. havsfidra.com På förssta sidan hade han två bilder. Den ena på en storfidra nr 77. Den andra på min gamla havsfidra nr 318 DIS. Bilden tog jag en gång när jag låg i min favoritnaturhamn, spilltan på Landlösa. thallatha.blogspot.com/2010/02/spiltan-pa-landlosa.html Han har nog knyckt den från min blogg thallatha.blogspot.com/2009/12/havsfidran-dis-1991-2001_23.html Men väl bekomme. Jag känner mig hedrad. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Januari , 2011 En sådan bild gör ju att man får abstinens så att benen skakar, vad härligt det ser ut, 3 månader kvar till sjösättning känns ibland som evigheter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 20 Januari , 2011 Brukar du va norröver? Landlösa är ön söder om Ulön-Dannemark. Strax efter man passerat över Valö huvud om man kommer söderifrån. Det finns en liten sjökortsskiss i första länken till min blogg i första inlägget ovan. Du kommer in. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Januari , 2011 Det händer, skall kolla sjökortet nästa gång jag är i båten, den platsen skall jag sno nån gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johndunn 0 Postad 20 Januari , 2011 please excuse me for just taking all those boatpictures, i was gathering them like blueberries in the woods. you can always contact me in contact@havsfidra.com if you want me to take them out of the website. please join the forum or let me publish more information from you, i actually depend on you because you are the only bigger group sailing fidras. it is not a commercial website, just stumbled over this boat and it didnt let me go, if you want to participate in building the website you can contact me aswell. if you have boats for sale or stories send all the pictures to contact@havsfidra.com i have unlimited space. talk to you later sincerely yours john dunn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Januari , 2011 He wrote that he feels honored to have his boat on your webside nothing else... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 20 Januari , 2011 It's ok that you copied my image. I tried to send you an email at the address contact@havsfidra.com but could not get through on it. Pasted what I wrote in the email message in the forum on your website.Best Regardstommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johndunn 0 Postad 20 Januari , 2011 I RECEIVED THE LETTER ON CONTACT@HAVSFIDRA.COM THANKS, IF YOU LIKE USE THE SUBMIT FORM ON THE FORUM PAGE, THAT WILL ALWAYS WORK, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_swe 1 Postad 23 Januari , 2011 Haha my boat is there as well! Havsfidra 363. She'll be up for sale quite soon. Will let you know when, if you want it on your site that is. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser