Gå till innehåll
måndag 23 december 2024
toaen

Havsfidra.com

Rekommendera Poster

Jag fick ett mail. Från John Dunn. Han hade börjat på en hemsida som handlar om havsfidra. havsfidra.com

På förssta sidan hade han två bilder. Den ena på en storfidra nr 77. Den andra på min gamla havsfidra nr 318 DIS. Bilden tog jag en gång när jag låg i min favoritnaturhamn, spilltan på Landlösa. thallatha.blogspot.com/2010/02/spiltan-pa-landlosa.html

Han har nog knyckt den från min blogg thallatha.blogspot.com/2009/12/havsfidran-dis-1991-2001_23.html Men väl bekomme. Jag känner mig hedrad.

tommy

post-945-1394236596,1316_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En sådan bild gör ju att man får abstinens så att benen skakar, vad härligt det ser ut, 3 månader kvar till sjösättning känns ibland som evighetercrying

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Brukar du va norröver?

Landlösa är ön söder om Ulön-Dannemark. Strax efter man passerat över Valö huvud om man kommer söderifrån.

Det finns en liten sjökortsskiss i första länken till min blogg i första inlägget ovan.

Du kommer in.

tommy

post-945-1394236596,2382_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det händer, skall kolla sjökortet nästa gång jag är i båten, den platsen skall jag sno nån gång.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

please excuse me for just taking all those boatpictures,  i was gathering them like blueberries in the woods. you can always contact me in contact@havsfidra.com if you want me to take them out of the website. please join the forum or let me publish more information from you, i actually depend on you because you are the only bigger group sailing fidras. it is not a commercial website, just stumbled over this boat and it didnt let me go, if you want to participate in building the website you can contact me aswell. if you have boats for sale or stories send all the pictures to contact@havsfidra.com i have unlimited space. talk to you later

sincerely yours john dunn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

It's ok that you copied my image. I tried to send you an email at the address contact@havsfidra.com but could not get through on it. Pasted what I wrote in the email message in the forum on your website.

Best Regards

tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I RECEIVED THE LETTER ON CONTACT@HAVSFIDRA.COM THANKS,  

IF YOU LIKE USE THE SUBMIT FORM ON THE FORUM PAGE, THAT WILL ALWAYS WORK, 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha my boat is there as well! Havsfidra 363.

She'll be up for sale quite soon. Will let you know when, if you want it on your site that is.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...