Gå till innehåll
torsdag 26 december 2024
pethe

Help!! Trasig gängor s110 drev Maxim

Rekommendera Poster

Trasig gänga på en bult till drevfästet   ,(110 drev) i båten sitter bara med 1 bult  ngn som vet om  det är stor påfrestning på det fästet.

Mvh Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Aj då! Mitt eller ditt??Såg ditt medel. har varit utanför mottagning ett  par dagar.Finns tillgängl.imorn.

Vad jag kan förstå så är det då fästet i bakkant??

Där borde du kunna få in en insatsgäng??

Hur går det i övrigt??

/andreas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hei Andreas

Varit iväg på skidsemester, ordna sig med fästet gänga om i båten, motorn är på renovering o resten rullar på,fast det tar tid,har haft isär drevet o bytt packningar också, sen är all inredning o rutor borttagit iförpiken, monterat vv beredare, haft bort toastolen o lagt in teak på golvet målat om  på toa. Skall göra om elsystemet , har du fixat ngt med ditt?

Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men du, du håller ju på med allt på en gång du!!Hårding!!Hoppas att allt går bra för dig.

På min front börjar saker å ting att röra på sig så smått också, håller på att flytta batterierna till akterkojen bakom vatten tanken för att få lite bättre balans i båten.

Jobba på!/andreas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Andreas!

Jo då det blev kanske lite väl mkt, men de går åt rätt håll. Har också flyttat batterierna, men satt dom framför vattentanken. Har ett par frågor ang saker på motorn. Kan du ringa eller maila mig ditt mob nr

Mvh Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...