hjulben 0 Postad 13 Januari , 2011 Hej jag har nu lagt handpenning på en Maxi Fenix, så nu sitter man här och bara längtar till våren för lite putsning och senare segling. Så nu vill jag att ni överöser mig med superlativ över vilken bra båt jag har köpt och hur rolig sommar jag kommer få :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gockemannen 0 Postad 13 Januari , 2011 Eftersom det inte finns något bättre än att vara på sjön så kommer din sommar bli nästintill oförskämt underbar. Vad gäller båten kan jag väl bara säga det att den har två stora fel...köl och mast Snart är det sommar!!! //gockemannen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 13 Januari , 2011 Nee.Bra båt. Grattis. Ses på havet . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 Januari , 2011 Det är bara att gratulera, du har köpt världens bästa exemplar av världens bästa båt till världens bästa pris, och snygg är du säkert också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser