Gå till innehåll
lördag 22 februari 2025
edvin333

Vi ska segla nordvästpassagen - Blogg

Rekommendera Poster

Hej,

Vi kommer att segla nordvästpassagen i sommar med en Monsun 31.

Följ med på vår blogg. Kom gärna med synpunkter tips eller info, vi kommer att behöva all input vi kan få.

http://belzebub2.com/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kommer att följa er blogg.

Trevligt att man kan välja svenska. Många skriver bara på engelska och det bli ofta så tokigt med automatöversättning, så en annan, som nästan inte ensl lärt sig svenska tröttnar ganska snart.

tommy

bohuslänning

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jättekul. Kommer absolut att följa er och hålla tummarna.

Synd att det inte går att välja mellan engelska och svenska på riktigt. Tycker också att det är knöligt att läsa på engelska. Hoppas ni fortsätter att skriva växelvis i alla fall. Snygg sida!

Senast ändrad av ciaraud | 12 januari 2011 | 08:31

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

du menar att nicks engeska poster inte är översatta till svenska på den svenska sidan av bloggen ?

har funderat på att översätta dom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja det var det jag menade.

Det brukar bli så med många långseglare att de såsmåningom börjar att skriva på engelska så att alla nya vänner som de mött längst vägen ska kunna följa resan. Blir lite tråkigt för dom som följt tidigare och inte är så bra på språk.

Det räcker nog med en summary på det språk som inte inlägget är skrivet på. Delar ni på reseskildringen ska man nog kunna hänga med ändå. Värre blir det för Nick´ s vänner indecision

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för synpunkten ! Svårt att hitta tid till översättning, men jag skall göra ett försök :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Egentligen är det nog mest en språkblockering hos de flesta. Var i London förra helgen (båtmässalaugh) och fick höra att jag inte hade någon brytning alls. Mycket förvånande! Ordförådet kan dock vara sämre för många inkl mig. Skriv bara en kort summering så folk förstår vad som hände mellan A och B. Ffa för Nick´ s nära

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så nu är allting översatt ! I fortsättningen kommer alla poster att vara både svenska och engelska.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...