bat_petter 0 Postad 11 Januari , 2011 hej jag har köpt ett litet vattenjet aggregat som ska sitta på en FunJet, liten jet båt från -90 talet. så nu undrar jag om det är någon som har nån ide vad jag ska göra med det? P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gockemannen 0 Postad 11 Januari , 2011 Lätt att du ska skaffa ett jerryskrov och trycka i en lite för stor motor i!!! //gockemannen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 11 Januari , 2011 jo jag har tänkt på att göra det eller ta ett liknande skrov på ca 2,5 - 3 meter och knöllna ner den i och man behöver inte så mycket plats för motorn sitter uppepå jeten. P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 11 Januari , 2011 nån som har något mer förslag på båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gockemannen 0 Postad 11 Januari , 2011 Kom att tänka på en liten tävlingsbåt som heter fugetiv sa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 11 Januari , 2011 jo har hört talas om fugetiven men den är lite förstor för min smak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gockemannen 0 Postad 11 Januari , 2011 kanske fimpa en kanadensare eller en forskajak? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 12 Januari , 2011 nja är mer sugen på en liten sportbåt typ denna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 12 Januari , 2011 den låg ute på blocket för ett tag sen men säljarn gick inte att få kontakt med.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 12 Januari , 2011 mer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 12 Januari , 2011 å lite till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bat_petter 0 Postad 12 Januari , 2011 http://www.blocket.se/kronoberg/Jerrybat_31055807.htm?ca=3&w=3 jerry skrov men då måste man typ plasta om hela akterspegeln... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bolarr 0 Postad 29 April , 2016 hej jag har köpt ett litet vattenjet aggregat som ska sitta på en FunJet, liten jet båt från -90 talet. så nu undrar jag om det är någon som har nån ide vad jag ska göra med det? P Hej! Jag har nyligen köpt en Fun jetbåt liknande din. Tyvärr så har själva centrifugalpumpen frusit sönder så den behöver svetsas. Jag har också funderat på att byta slitringen. Har Du ditt aggregat så vill jag köpa detta. //Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser