snottra 7 Postad 2 Januari , 2011 vad har hänt med vi båtägare sidan och vart har auktionen tagit vägen ???????? Och har nån som lagt ett bud fått nått mail där det står att du vunnit ,inte jag iallefall Senast ändrad av snottra | 02 januari 2011 | 23:23 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 2 Januari , 2011 Hittade den under övrigt snack, antar att admin tagit bort klistret eftersom auktionen är avslutad. tycker dock att mail borde gått ut till vinnarna? http://www.maringuiden.se/forum/;thread=377101 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nimbus10 0 Postad 3 Januari , 2011 Hej. Har även lagt ett vinnande bud men har inte sett eller hört någonting. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 3 Januari , 2011 Mail kommer väl under januari enligt villkoren!? / Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nimbus10 0 Postad 3 Januari , 2011 Det står att man skall skicka in pengar till de. Men jag tänker inte skicka några pengar förrän jag fått en bekräftelse på att jag vann auktionen jag la bud på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 4 Januari , 2011 har fått mail nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nimbus10 0 Postad 6 Januari , 2011 Har och fått ett mail. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 31 Januari , 2011 fått paket nu ,ska hämtas i morrn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 1 Februari , 2011 Hämtade paketet idag å när jag öppnade det fick jag mej en överaskning som jag blev glad över ,har nån annan fått det ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser