harrypotter 0 Postad 3 Oktober , 2004 Köpte båt i sommras,han som sålde sa att de var en uttern,men hittar ingen uttern båt som ser ut så.En annan sa att de är en örnvik,undrar om de finns nån här som vet typ å ev årsmodell.Har tänkt köpa dekaler å skaffa ny typ skylt,så de vore fint å veta vad man köpt för båt(Håkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roblon 0 Postad 3 Oktober , 2004 du hittar ingen betäckning/skrovnummer på båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Håkan Postad 3 Oktober , 2004 Hittar inge uppgifter,typ skylten verkar vara bort plockad.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Magnus Postad 3 Oktober , 2004 Bortplockad typskylt = stulen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
harrypotter 0 Postad 4 Oktober , 2004 Han jag köpte den sa att de inte fanns nån på den då han köpte båten,förförra ägarn kanske glömt att sätta tebax den när dom målade om invändigt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anders Postad 4 Oktober , 2004 Hej ! Kolla på annonsguiden.nu Sök på Lohi 410 väldigt lik......... Har själv en Lohi 410 med en 35a (fast lite äldre) men supernöjd Mvh //Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
harrypotter 0 Postad 5 Oktober , 2004 Tackar för tipset.Du har inga kort du ev kunde skicka så man får se hur din skuta ser ut? Har iofs skicka mail till Lohi i Finland så få se vad dom kommer fram till /Håkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
harrypotter 0 Postad 5 Oktober , 2004 Ny bild på båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
harrypotter 0 Postad 5 Oktober , 2004 Å en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anders Postad 6 Oktober , 2004 Hej Håkan ! Här kommer en lite suddig bild på min LOHI Skriv gärna ut här på detta inlägg om du fick något svar från Lohi Mvh Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
harrypotter 0 Postad 11 Oktober , 2004 Nu har jag fått tips på vad de är för båt, den är tillverkad i Eurträsk i Norrland tel 0914-10730 företaget heter Stjärn-plast.Båten heter T-42 http://havsrockan.frannostillsvans.com/battyperna.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser