petrof 0 Postad 17 December , 2010 Jag har en yamarin 59 dc. När jag kör båten så vill jag kunna se över vindrutan i stället för igenom den. Kör jag i 20 knop eller mer så vill mina ögon tåras. Botmedlet är en list på rutan. En så kallad vindavvisare. Det fungerar utmärkt med en typ skummgummi list eller polyesterlist som sätts fast med dubbelhäftande mattape.Listen skall vara ungefär 400 mm. lång. 15mm.tjock och 30 mm hög. Var skall man kunna få tag i sådant listmaterial. Är det någon som har en aning. Hör av Er. MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 17 December , 2010 Har du kikat på kuntze.se? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petrof 0 Postad 18 December , 2010 Tack för infon. Ska testa där. Mvh Petrof Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
power 0 Postad 9 Februari , 2014 Gammal tråd...men hur gick det med detta ? Jag har samma funderingar på min Yamarin 5920... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser