Micke71 0 Postad 14 December , 2010 Halloj.Någon som har ett bra tips på var man kan tvätta sitt kapell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 December , 2010 I närheten av Haparanda eller Ystad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 14 December , 2010 Hej Micke71, jag skickade mitt kapell till http://www.seaside.nu/ Det var några år sedan men jag blev mycket nöjd. De bytte någon ruta, lagade några sömmar, tvättade och impregnerade kapellet som var jusgrått till färgen. Det blev som nytt Mvh Pejon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kawa 26 Postad 14 December , 2010 Jag skickade mitt till Hensons i Lomma utanför Malmö. Mycket nöjd med dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke71 0 Postad 15 December , 2010 Jag bor i Malmö.Har dålig erfarenhet av Hensons kompisen lämnade sitt kapell där för två år sedan och det läckte hela sommaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser