Palmqvist 3 Postad 7 December , 2010 Hej, på insidan av skrovet har jag en härlig gammal tygmatta som både börjat lossna lite här och var och därutöver har blivit angripen av mögel. Tänkte därför ge mig på och klä om detta under vintern. Men tiden räcker inte till med två små på hemmaplan, så jag funderar på att leja bort arbetet. Därför undrar jag om någon har något tips på en bra hantverkare/firma som kan göra detta arbete åt mig. /Stefan P.S. Jag letar efter någon i Stockholm, närmare bestämt Bromma. D.S. Senast ändrad av Palmqvist | 07 december 2010 | 12:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 7 December , 2010 Har du kollat med någon av firmorna på Margretelundsvarvet om de gör sådant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GeorgeVII 1 Postad 7 December , 2010 Du tror inte att en vanlig mattläggare kan tänka sig detta? Om de har bra tillgång till båten och en hyfsad arbetsmiljö.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmqvist 3 Postad 7 December , 2010 Hej, jag ska kolla på Margretelundsvarvet och se vad de kan göra. Men helst av allt skulle jag vilja ha en rekommendation från någon som själv anlitat en duktig hantverkare för ett liknande jobb. Det är alltid skönt att anlita någon som man vet har gjort ett bra jobb tidigare. /Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser