Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
jonke_66

brutal prissänkning...

Rekommendera Poster

Hä, hä, hä..

Liknar en annons i ICA Kvantum i Nynäshamn (fö en bra butik) en sommar: 'Tillfälle: 2 MER 18 kronor.' Bara att en MER kostade 8:90 !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Förstår ifall ni undrar varför han har sänkt priset med 931:-, men min teori är följande:
Företaget la ut annonsen den 19:e november, d vs den har legat ute nu i c:a 2 veckor. Som vi alla vet så kommer det ut många båtannonser på blocket varje dag vilket gör att deras annons åker snabbt ner i listan vilket gör att mindre folk kikar på just deras annons om de nu inte är ute efter en just sådan båt.
Så, istället för att betala en helt ny annons för kanske 100-200:- så kan man ändra i annonsen för en bråkdel av det priset och när man sänker priset i annonsen så kommer den automatiskt högst upp på listan igen! :)

Men det är bara vad jag tror :-)

Trevlig helg gott folk!

Mvh
Magnus

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är man lite smart då, så skriver man ju i euro från början, så kan alla som vill och är intresserade räkna om själva..

Nu ser det ju inte klokt ut.. jag får i alla fall ingen seriös känsla, när jag ser annonsen.
 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

går man bara in och ändrar priset kostar det 10kr på blocket men då hamnar den inte överst igen, vill du den ska hamna överst igen så är det samma kostnad som att lägga ut en ny annons igen fast du slipper skriva den en gång till..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det där företaget berkar ha allmänt dålig koll på verksamheten. Mailade i somras gällande en Sea Ray 330. Första mailet fick jag inget svar på. Mitt andra mail besvarades men killen som skrev hänvisade till en annan kvinnainom företaget som jag även mailade - utan att få en respons...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...