DavidN 2 Postad 1 December , 2010 Vinterns projekt blir att sätta in någon form av skärm/TV som också skulle vara fint att ha som extra plotter. Det vore bra (kul) om det gick att få in några mer funktioner i den också. Kanske koppla in raymarine systemet ( om det går ). Det som är minst nödvändigt när jag tänker efter är nog TV funktionen i sig, men det ska gå att spela upp film på den. Kort och gott skulle jag vilja ha ett multisystem. Någon som har något liknande kanske kan ge mig några tips om vad man ska ha. Om en dator kan tillföra några funktioner så är jag öppen för det. Senast ändrad av DavidN | 01 december 2010 | 20:46 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elpadino 0 Postad 2 December , 2010 EniPad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 2 December , 2010 Vad är en EniPad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DavidN 2 Postad 2 December , 2010 Tanken har slagit mig, men skulle gärna vilja ha in lite fler funktioner från övriga instrument samt en mer fast installation. Men det kanske är det bästa/billigaste alternativet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
giotas 1 Postad 2 December , 2010 Du kan komma billigt undan med pc-baserade grejor, en liten stömsnål pc och en smidig pekskärm o du är hur flexibel som helst för runt 4000:- http://www.deltaco.se/?itemid=(TV-912 http://www.oc.nu/asus-eb1007-d410-1gb-160gb-win-xp-svart.html //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bernberg 0 Postad 3 Februari , 2011 Vi har monterat en Philips 22 tums LCD TV ovanför styrplatsen. Navigationen sker på datorn med stängt lock (ändra inställningar i energicheman så att ingenting ändras när locket är stängt) signal till TV sker via en HDMI kabel. Även DVD, dagens filmer o foton med mer körs i datorn och visas på TV:n. Det här fungerar helt perfekt för oss. Montaget av TV:n kan delvis ses på en av bilderna på www.stockholmscharter.se/harmoni Tv:n har inbyggd kortplats för BOXER kort, vi betalar ett tremånadersabonnemang under sommaren, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser