toaen 510 Postad 28 November , 2010 Det blir ju en del skillnad sommartid. Bilden från ungefär samma plats den förra - fast under seglartåget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 28 November , 2010 Hoppas det håller sig med lagom mycket snö till julmarknaden i Kungshamn 11/12 (ska dit då, bil) Här hemma har vi nu ca 50 cm snö och mer är på gång, säkert 20 cm till idag. Snöslungan fulltankad. Inbetalning till SSRS (700 kr) klar Glöm inte mata småfåglarna, de behöver ditt stöd nu. :::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 28 November , 2010 Hoppas det håller sig lagom snödjup till julmarknaden den 11/12 i Kungshamn. Ska dit då. Själv har vi nu ca 50 cm och mer snö är på gång. Snöslungan är fulltankad. Inbetalningen till SSRS (700 kr) är klar OBS glöm inte mata småfåglarna. De behöver ditt stöd nu. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 28 November , 2010 Är det julmarknad i Kungshamn 11/12 - det hade jag ingen aning om. Jag skall i varje fall inte dit. Men medlem i SSRS är jag såklar och matar småfåglarna här hemma i Kungshamn och i mitt värelse strax norr om Åkersberga. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 28 November , 2010 Den gick jag inte på. Ungefär som att pappan i familjen ska ut och köpa tidning precis när tomten kommer http://www.kungshamn.com/jul.aspx Tomten anländer med Sjöräddningen och bjuder barnen på godis. Tommy Tomte ? ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser