NicklasE 0 Postad 20 November , 2010 Hej idag ska förarsoffan monteras ur vår 268a. Det skall byggas en ny där man inte har dom två utfällbara stolarna utan en hel soffa där. Man kommer alltså sitta med ryggen emot dom som sitter och kör båten om ni förstår vad jag menar. Jag undrar fall någon gjort så med sin båt och har några tips eller ritning på hur nu gjorde, eller om det finns någon bra hemsida med tips på detta. Ha det gott Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
helikoptern 0 Postad 20 November , 2010 Har en 250 Sundancer samma årsmodell, gjorde en ny stomme till min förarsoffa tidigare och gjorde den i utomhusplywood. Mallade av den gamla soffan men gjorde lite ändringar avs höjden så man sitter lite bekvämare när man kör. Hade tur och kunde flytta över de gamla dynorna men har inte hunnit gjort färdigt de bakre fällbara sätena ännu. Passade dock på att bygga in en liten baslåda i soffan samt 4 mugghållare på toppen. Ligger lite bilder i min sjöbod ! // Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser