smoegen 89 Postad 7 Januari , 2012 Jag e lång på snyggt håll.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 7 Januari , 2012 e du kortare på nära håll ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 8 Januari , 2012 På nära håll e jag inte helt väck..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Januari , 2012 Nä på kortare håll så är han som en boll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 9 Januari , 2012 Lamon din gamla räkodlare. Lever du än? //BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 9 Januari , 2012 Va hette han med vegan, bodde på ostsidan å bytte nick titt som tätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 29 Februari , 2012 Tackar för det, även om jag nog mer är en i mängden än nån man saknar.. Och inte är jag väck heller, har bara hållt en lite lägre profil eftersom det ett tag mest var tjafs om div promillehalter hit o dit på Guiden.. Tröttsamt. On topic: Var har Eilean tagit vägen. Brukade ju komma med en massa relevanta åsikter o tips men har inte sett honom på länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Mars , 2012 Tyvärr är det så att Eilean, eller Gunnar som han hette inte finns med oss längre, han gick bort alldeles för tidigt. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=418762 Senast ändrad av Westfjord26 | 01 mars 2012 | 08:51 Senast ändrad av Westfjord26 | 01 mars 2012 | 08:52 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 1 Mars , 2012 Tack f info Westis. Jvl tråkigt att höra. Gunnar var ju alltid väldigt saklig och hans råd för det mesta väl underbyggda. Den typen av forumiter är alldeles för sällsynta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 10 Mars , 2012 Roddarn saknar även jag.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGIF 0 Postad 31 Mars , 2012 Fan va kul att se alla gamla nick dyka upp. Har själv strandat sedan ett par år och inte varit här på många år. Blev mkt förvånad över att sjöbon stog kvar även om den står och lutar. Ännu mer förvånad blev jag när jag loggade in på första försöket. Lösenordet måste suttit i fingrarna då minnet var helt raderat. För er nya matroser så sök på Stevemedselcon, Lamon, Skotten, nissed, Wille eller varför inte Anemos inlägg så får ni se hur det gick till förr i tiden..... TGIF alias Argo alias....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 2 April , 2012 Välkomen tillbaka :-) /maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 April , 2012 Jävla fjäsk..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 3 April , 2012 Men Westis då.....int´ trod ja du vatt sotis? Men vet du...om du håll dä borta ett tag så kan ja gratta dä när du ä tebaks. Bli dä bra dä? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 April , 2012 19 nov. 2010 skapades den här tråden. Har varit igång ett tag med några inlägg men inget ner. Mvh / alias jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 April , 2012 Kanske ett tecken på att vi egentligen inte saknar varandra så mycket när någon försvinner från forumet, är det så du menar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 April , 2012 Nä vaffö tror du det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 April , 2012 > Senast ändrad av orven | 24 april 2012 | 20:32 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Maj , 2012 Puss på dig själv.....du och jag Orven.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 6 Juni , 2012 Verkar så. Trevlig midsommar som är i kommande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Augusti , 2012 Fyfaan, jag lever !! Ni med ser det ut som !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 Augusti , 2012 Fast vi ser dig för sällan din gamle buse... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 24 Oktober , 2012 Jag har sett Lamon flera gånger i sommar. Det räcker bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 12 November , 2012 Jag har nästan klarat mig hahahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moltas 25 Postad 13 Februari , 2013 Den här 2012 försvann han från forumet eller har han annat nick? Han stack ju ut lite ibland Moltas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Februari , 2013 Lägg på ett.....på 2012 :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 18 Juli , 2013 Jaha å nu är det juli 2013 om det hjälper vet jag inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 2 Januari , 2014 DääääääääÅÅÅÅåååååååååå Skotten lever allt han oxå Nu ännu värre än någonsin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Januari , 2014 Ojävlar, nu blev jag mörkrädd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser