Matseng 0 Postad 17 November , 2010 Funderar på att köpa mig en båt. Jag bor i Stockholmstrakterna och funderar just nu apropå det fina arktiska klimatet kring vinterförvaring. Vad finns det för alternativ där i Stockholm? Det finns ju några båtklubbar och liknande, är det kanske lättast att gå med där och på något sätt, om det går, kanske sköta det via där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 17 November , 2010 Ja, exakt så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 18 November , 2010 Det är kö till de flesta båtklubbarna i stockholmstrakten speciellt till de som har bra vinterplatser så är du sugen på att skaffa båt ställ dig i kö för en bryggplats redan nu och i flera klubbar att tro att du hittar en bryggplats efter att du har köpt en båt är lite optimistiskt. . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matseng 0 Postad 18 November , 2010 Då fungerar det precis som jag tänkt alltså. Tack för klargörelsen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser