Captainbly 0 Postad 15 November , 2010 Den 16 augusti 2009 fanns det ett inlägg från signaturen Wobblern. Han hade fått tag i en Koralle segeljolle och undrade om det fanns någon som hade tipps om hur man lagar fanér. Jag undrar hur det gick och vill bra gärna komma i kontakt med signaturen. Hade själv en sådan jolle i slutet på sextiotalet och har blivit intresserad igen. Finns det andra som kanske har eller känner till något objekt är jag lika intresserad av det. Hör av er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst silviasurfarn Postad 17 November , 2010 Har du sett denna ? http://www.blocket.se/orebro/En_Coralle_segelbat__Renoveringsobjekt__30713936.htm?ca=11&w=3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Captainbly 0 Postad 21 November , 2010 Hej och tack för tipset. Vi får se vad som händer, jag har mailat säljaren. Hoppas att kunna återkomma med vidare bedrifter i ärendet. Skeppshandlarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sbgkille 0 Postad 25 September , 2011 Hej har du fått tag på en koralle segeljolle än?? jag har en till salu som behöver ha ny faner men annars hel, segel o tror allt är där skrovet fint skick finns i blekinge 1000kr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser