Larraw 0 Postad 14 November , 2010 Hej är det någon som vet var man kan köpa en ny Taklucka till min Nidelv -24, och vad dom kostar ?. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Inkognito 0 Postad 15 November , 2010 Kåre Andersen på Nidelv www.nidelv.no/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Inkognito 0 Postad 15 November , 2010 Glömde web-adressen: www.nidelv.no Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjove 1 Postad 11 Januari , 2011 Hej. Jag har numera slutat att jobba med båtar sedan 2007 men senasr jag köpte en sådan lucka gjorde jag det på Husvagnssvensson. Men då blev den rökvärgad istället för orange som du säkert har idag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 11 Januari , 2011 Vet ej hur din lucka ser ut. Men i de flesta kan man byta glas och gummilister. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 11 Januari , 2011 För cirka 4 år sedan så fick man också rökfärgade från Kåre på Nidelv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser