Gå till innehåll
lördag 12 april 2025
Doktorn

Varför blir det dubbla poster? Hänt mig förut!

Rekommendera Poster

För att forumet är segt och du klickar 2 gånger, händer mig ofta, men då tar jag bara bort det ena.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lysande Westfjord!

Det försts man blir blind på är ögonen, som min mor brukade säga! Det är ju tom en plats att klicka på...en gång laugh

Doc

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja du min vän Westfjord 26,

rent funktionellt ur datorvänlighet finns nog mycket att göra med denna sida!

Jag tryckte bort ett par av 3 (!) likadana inlägg, som jag hade i en annan tråd och de försvann elegant. När jag to bort inlägget här, som föranledde min fråga, som du tacksamt svarade på, så försvann inte posten varvid jag tryckte igen, fortfarande två poster, uppdaterade sidan, 2 identiska poster fortfarande, lämnade seglarforum och vips var båda (!) posterna, det senaste inlägget borta!!!laugh

Nu gör inte det så mycket eftersom jag hade svaret, var mer en nyfikenhetsfråga, så det kvittar smiley

Jag har varit med om att skapa en stor internationell, world wide, sida för ett forum, men då hade vi proffs som lade upp sidan. Här misstänker jag man börjat i liten skala och byggt på, då blir det så här. Kostymen kan inte tas ut mer, tyget räcker inte. Man måste helt enkelt köpa en ny kostym.

Annars gillar jag forumet och dess mycket kunniga, vänliga och seriösa medlemmar, bara ledsen att det tog så lång tid innan jag hittade hit!

Tack än en gång för din hjälp

Doc

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...