denne 1 Postad 5 November , 2010 Vad e det för Nokia reklam med en hamster som dyker upp överallt...kan man blockera sådan reklam på något sätt ? MG...Måste ni ha sådan reklam som hoppar in i länkarna som man läser ? Senast ändrad av denne | 05 november 2010 | 18:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 5 November , 2010 Det är sällsynt med sajter utan reklam Men jag håller med, störs av den. Ett tips, jag använder Firefox och ett tilläggsprogram adblock som effekti vt tar bort det allra mesta reklamen. Så jag har inte sett någon hamster.. .. eller en massa annat som jag inte vill se.Hela högra spalten på MG är rent. Man måste dock ställa in progget för olika sajter om vad och hur mycket den skall filtrerar. Gör det lite knepigt att använda. Annars är den som Firefox - GRATIS, till skillnad från Windows grejerna. Bra om man inte vill göda Mr Gates. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stretti 0 Postad 5 November , 2010 Låter som ett typiskt i-landsproblem. Att jag ens skriver detta är förmodligen också ett symptom på i-landsproblem;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 5 November , 2010 MG försöker på alla sätt att få oss att tröttna på forumet. Snart kommer det säkert reklam i våra inlägg också. Köp en Raymarine och hitta hem enklare Att forumet sedan tidigare är fullt med reklam som segar ned vet vi om och nu med reklam mellan inlägg. Överallt rör det på sig för att dra till sig blicken. Troligen får vi snart se bilder som poppar fram när man skriver och läser inlägg. mvh ::Harry:: och Nokia som är världens snällaste telefon, tjing tjing. Senast ändrad av Raymarine och Nokia 05 november 2010 | 23:18 Senast ändrad av crabfish | 05 november 2010 | 23:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 6 November , 2010 Som sagt Flashblock för Firefox. Gör underverk för dina nerver. Inget plingande och hoppande utan bara vanliga annonser som man kan titta på eller låta bli... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 6 November , 2010 Tjohooooooo ser ingen reklam alls nu kör med adblock pro ,så j-vla kanon ,så nu kan man vara inne på forumet utan att bli irriterad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 6 November , 2010 så här ser det ut med adblock Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 6 November , 2010 Imponerad. Jag vill också ha. Tackar för tippset. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 6 November , 2010 äsch .. ett tips till kanske? Jag stänger av Javascript och blockerar alla popup samt cookies i inställningarna för Fire-foxen. Jädrar vad man slipper grejer bara genom det. Enda gången de åker på är när jag skall till banken och betala räkninger via datorn. De kräver javasrcipt för att fungera. Testa Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niffe 0 Postad 9 November , 2010 Är det någon som haft ihjäl hamstern? Jag har aldrig sett den? Använder Microsoft's gratis program Microsoft Security Essentials tillsammans med IE8 och inget annat skit. Har t.o.m upphört med mina abonnemang på Kaspersky och McAffe Varför betala när det finns bättre gratisprogram? (kräver förstås att du har en laglig Windows version....men det har väl alla?) Cheers Niffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 2 April , 2011 Jag gillar reklamen till höger där de frågar om man VIL ha både pekskärm och knappar. Ett gott skratt får man iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
webace 0 Postad 2 April , 2011 Har heller inte råkat ut för Hamstern. Btw, Nokia suger tokfett!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 5 April , 2011 Vilken jä-la hamster! Personligen har jag ett Äpple på min nalle, dator osv. Mycket nöjd, och klarat mig finfint utan antivirusprogram osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser