NicklasE 0 Postad 30 Oktober , 2010 Hoj Tänkte bygga om förarsoffa på vår sea ray 268 och undrar om någon vänlig själ kan tipsa mig om någon bra och vettig kapellmakare som kan sy upp klädseln till detta i stockholmsområdet med omnejd. Samt tipsa om det finns någon som man ASOLUT INTE skall anlita . Om någon byggt om sin soffa på sin 268a vore det intressant hur ni gjort. Ha det gott// Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 30 Oktober , 2010 http://www.kapellmakarna.se/ Använde jag förra sommarn för ett nytt kapell, satt helt perfekt vid första montering och har fungerat bra sedan dess. Det var inte den billigaste offerten, men jag tror den bästa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 30 Oktober , 2010 Alfa Bil & Båtsadelmakeri gör kanonfina jobb: www.alfa.se även Ritwas gör bra jobb men verkar ha stängt: www.ritwas.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristianE 0 Postad 30 Oktober , 2010 Hej Jag har nyttjat Auto Clayt AB i Spånga, bredvid Solvalla, och är mycket nöjd. Hon sydde upp solbädden till min Fletcher 21 förra sommaren och just nu jobbar hon med soffan till densamma. Kan inte uttala mig om hon är billig eller dyr men hon levererar när hon sagt att hon skall leverera och med bra resultat. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mickeoannelie 0 Postad 31 Oktober , 2010 Ny firma i Skärholmen som gjort flera jobb under sommaren i vår klubb med fina resultat,snabb service www.avrora.se Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maaaackan 0 Postad 1 November , 2010 Använde Ingarö sadelmakeri förra vintern till att göra ett skräddasytt kapell till min 270 sundancer. Enormt seriös med humana priser och inte ett öre dyrare än vad som vi kom överrens om vid offertläget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 1 November , 2010 Jag kan varmt rekommendera http://www.batkapell.se/ Anders Nork är riktigt duktig och trevlig att ha med att göra. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baheno 0 Postad 25 November , 2010 Efter att ha blivit besviken på ovannämda kapellmakare förra året så kontaktade jag Ekeroths kapellmaker på erstagatan Sthlm. Lika besviken jag blev på Kapell.se, lika fantastiskt imponerad blev jag av Ekeroths kapellmakeri! Ska du ha med Kapell.se att göra föreslår jag att du begär in en skriftlig offert med tydligt angivna tider för mallning och leverans! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 25 November , 2010 Vad var det som var så dåligt då? Jag känner ganska många i vår klubb som har använt dom och jag tror att alla har varit nöjda. Jag blir lite skeptisk när när någon sågar ett företag och sen höjer ett annat till skyarna särskilt när man endast lagt 10 inlägg och alla har handlat om kapell. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bobban 0 Postad 26 November , 2010 Offert skall du alltid begära skriftligen! Möjligheten är rel. stor att du blir uppskörtad / lurad på priset annars av vissa företag. Kvitto lika så, oerhört viktigt om det skulle hända något! Lycka till! bobban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser