Riro 116 Postad 28 Oktober , 2010 Fick detta mail 3ggr som svar på annons på Maringuiden om min Bianca 27 som jag säljer : Do you still have this boat listed on http://www.maringuiden.se/ available for sale? Reply me to phillipjohnson15@rocketmail.com Någon som känner igen det, tycker det luktar försök till scam lång väg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 28 Oktober , 2010 Är väl bara att svara honom så lär du väl märka på responsen du får tillbaka.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 29 Oktober , 2010 Visst luktar det scam, tillvägagångsätt beskrivs i flera andra trådar här på Forumet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stella1 0 Postad 29 Oktober , 2010 Har blivit kontaktad både på mobiltelefon och email av samma person. Känner inte förtroende för detta o har bestämt mig för att inte svara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frejo 0 Postad 29 Oktober , 2010 Att det är ett scam är väl ganska självklart. Mig har han frågat två gånger om jag har kvar båten när jag säljer en autopilot... Ibland önskar jag att jag hade orken att gå vidare bara för att se hur han lagt upp det hela. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riro 116 Postad 29 Oktober , 2010 Skulle kunna driva med honom en stund, men har inte lust att lämna ut min mail. /Robin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser