Gå till innehåll
onsdag 12 februari 2025
22sport

Lindströms båtvarv på Dalarö

Rekommendera Poster

Vi har haft våran båt inlämnad där två gånger på service och jag har bara gott att säga om dem. Kunniga óch med trevligt bemötande. De hjälpte även till med kontakt med återförsäljaren av båten för att få igenom ett garantiärende som uppdagades. De blev auktoriserade för Volvo Penta 1966 så lite kunskap finns nog.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lindströms rekommenderas starkt!

Har fixat mindre saker på mitt drev två gånger och bytt topplockspackning på min diesel-sexa.

Raka besked och bra bemötande alla gångerna, fixar det dom lovat. De är möjligen inte billigast (ont i plånboken efteråt men det ingår båtägandet) men man får valuta för pengarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har anlitat LBV för motorservice och vinterkonservering de tre senaste åren, plus ett propellerbyte. Billiga är de (som sagt) inte... Och de har mycket att göra, så man behöver boka lite i förväg.

Men det känns tryggt att anlita ett familjeföretag där kunskapen sitter i väggarna och där man kan fråga om allt och hela tiden få bra svar. Jag vill känna mig trygg på sjön, så det får kosta.

Ganska mycket info finns på deras sajt www.lbv.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

I somras när min generator gick åt skogen ställde dom upp trots att dom egentligen inte hade tid. Mycket profesionella och trevliga

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De har mycket bra ordning och reda, har inte sett ett varv där det varit lika rent och ordning på grejerna som hos Lindströms. Har bara hört gott om dem.

Har min båt inne där för motorbyte nu i vinter så jag väntar med nyfikenhet på våren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

LBV hade bättre koll än t ex Micab när jag skulle konvertera från Cobra till SX. En av få som verkligen vet vad man snackar om!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...