simpan42 0 Postad 27 Oktober , 2010 jag har en båt som jag ska sälja men vet inte märket på den så jag lägger in en fråga om någon här som känner igen nummerna eller båten ? på brickan står det står det som nedan 14551 50016 455 2-15 170 800 tacksam för alla svar. Mvh Simpan42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simpan42 0 Postad 27 Oktober , 2010 lägger in ett kort till simpan42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mersey 3 Postad 27 Oktober , 2010 Ser i mina ögon ut som en Jofa Havsbris. Måtten stämmer bra. Den har det där lilla däcket och den raka förtoften som tydligt syns på din båt. Är den ommålad? Har ju nästan Smögen 45-kulören, men en sådan är det definitivt inte. Om det är en Jofa så har relingskant och tofter förmodligen varit röda eller gröna en gång i tiden. Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simpan42 0 Postad 27 Oktober , 2010 jag har inte målat om den den var så när jag köpte den på skrovet ser det ut som den kan vara ommålad det är en liten flaga som släppt möjligen att skrovet varit mer gråare förr men ej säker. ska kolla under sittsarna och fören om färgen stämmer. du ska ha tack så länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser