stemor 0 Postad 26 Oktober , 2010 Hej! Har tänkt att byta ut min överbyggnad från trä till plast eller aluminium.. Har fått inte lite indikationer på pris om aluminium. MEN kan inte hitta något företag i stockholmsomr som gör plastjobb....!?! Det som ska göras är ett tak med tre stycken sidor där rutorna sitter. ca mått: 200x150x60cm. Antar att det måste gjutas eller göras i glasfibrer.. Mig kvittar det, bara jag slipper det dåliga trä som är nu.. NÅGON som kan tipsa om ett företag?? Tack!!! /Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stemor 0 Postad 26 Oktober , 2010 Ingen? Någon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 26 Oktober , 2010 Stegoplast i Nyköping! // illern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stemor 0 Postad 26 Oktober , 2010 Tack! Men det måste nog vara i stockholmsomr då dom troligen behöver se det på plats.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 541 Postad 26 Oktober , 2010 Stemor, du har mail... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stemor 0 Postad 26 Oktober , 2010 Tack Christer! Ringer dom imorgon! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser