Gå till innehåll
söndag 10 november 2024
Gäst lillvargen

bluehart g2

Rekommendera Poster

Gäst lillvargen

om intresse finns kan jag ordna bluechart g2..kort som finns...

veu711l g2 vision

veu470s strömstad till halmstad...g2..pris 700

veu710l g2 vision

veu712l g2 vision

övriga kort 1250 kr  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix

Det kan jag med eftersom de finns på Piratebay och kostar nada.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst lillvargen

bra för dig,men inte för andra kanske

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har ju hafe deta nerladdat ett tag men får det inte att funka på min 526s, kan du beskriva hur man får det att funka? detta med upplåsningen av kartor, förklara som om det vore en treåring du förklarar för då jag inte är ett data geni

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst lillvargen

det e ju nerladdade kopior som man låser upp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad tror du Garmins jurister tycker om din affärside då? Låter väldigt dyrt för dig. Miljonskadestånd?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Märkligt samhälle vi lever i. Vissa vill inte betala för vad andra producerar men vill förmodligen själv ha så hög lön som möjligt. Ytterligare besparingstips är att inte vara medlem i någon sjöräddningsorganisation. Hoppas att de som laddar ner får fel utgåva och därför går på grund.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppsan. Här var det visst någon som blev orolig över sin affärsidé. Hoppas Garmin spårar det ändå. Inaktiv medlem, jo jo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

fy  f...n va ni måste va avund... på folk.om han vill tjäna nån krona så är det väl upp till han,,,o du västfjord o alla andra har ni aldrig köpt något billigt som ni kan tjäna några kronor på,,det handlar inte om hur mycke lön man har...det handlar om dett förb... skattesamhället..sä fort det handlar om båtar o hav så kostar det skjortan,,för att företagen vet så jä... väl att vi måste ha den delen till en båt..men det finns ju dom som e rika o fattiga,,tänk på det innan ni skriver en massa skit...o du sea ray..var står det att man inte får kopiera ett minneskort.SKÄMS.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är du väl ute på lite väl djupt vatten, läs mitt inlägg en gång till! jag struntar väl fullständigt i om det finns personer som vill tjäna en hacka, men att det låg något brottsligt bakom är väl helt uppenbart eftersom han själv har begärt att bli inaktiv medlem, det har ju knappast någon annan gjort eftersom hans inlägg finns kvar. Att man inte får kopiera och sälja minneskort vet väl förvrigt alla utom möjligtvis duno

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

då kan du gå in på garmins hemsida då,,,sen kan du tala om för mig vart det står att det är förbjudet att kopiera ett minnes kort,,,,då skulle väl det va totalförbjudet att sälja minneskort på blocket t.ex.där det står garmin på....(obs...det står inte garmin på mitt minneskort) vem f...n ska man lita på.....det står sd.2gb på mitt kort...alltså ett rent minneskort där det inte står något företagsnamn.....förklara det då.....mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tappade du hakan västfjord,,,men du e la en glad prick i alla fall....hoppas du inte rotar i allt för mycket lagar  o förordningar...........

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas du inte rotar ....sen lägger du själv in en ny tråd där du tydligt talar om att du inte vet ett skit......lågvattenmärket är passerat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

för f..n westfjord......e du en kärring lr...man måste få svar någon stans i från,,,,för du kan ju inte svara på frågan....skit sam,,,jha det gött.... 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Matrix

Finns du på riktigt eller är du ett sånt där forumtroll? no

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej, jag är inte en kärring, men å andra sidan har jag väldiga problem med att sänka mig till din låga intellektuella nivå, för nåt liknande har jag aldrig upplevt.

Senast ändrad av Westfjord26 | 29 oktober 2010 | 21:55

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du är läskunnig så är det inte så svårt att se det på fodralet till kortet. Men jag antar att du även tycker det är helt OK om du lägger ner 1000 tals timmar och miljoner på att ta fram tex ett program för att tjäna pengar på det att det är helt i sin ordning att alla kopierar det och du inte tjänar ett öre. Helt OK enl dig. eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ni som är så anti att ladda ner saker från internet ni har aldrig laddat ner en låt eller skiva, kanske fått en skiva av en polare som laddat ner den, aldrig laddat ner ett rogram eller nåt liknande??

Om ni inte gjort nåt av ovanstånde då är ni nog ganska ensamma om det, jag personligen känner nog inte nån som inte laddat ner nåt från nätet, och oj vilka dåliga personer vi är.

Varför tjafsa om en sån här sak, f__n måste alla lägga sig i vad andra gör kan ni inte sköta er själva ni som är så präktiga och duktiga och aldrig laddat ner nåt..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och hur vet du detta om du inte sökt på det?? Det ploppar ju inte upp garmin bluechart när man går in på deras sida, du måste ju öppenbarligen sökt på det, och av vilken anledning gör man detta?? 

Eller störde du dig bara på att han ville käna pengar på det? Det är väl lika olagligt att ladda ner det för eget bruk vad jag vet..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och du är förstås en av dessa präktiga som aldrig laddat ner nåt eller tagit emot nåt som är nerladdat?? Att hoppas att nån ska gå på grund är ganska lågt oberonde av vad personen gör eller gjort, men visst enligt din moral är det fel att ladda ner saker men inte att önska att en medmenniska ska gå på grund, ja ja det visar ju hur du lever ditt liv.

Jag vet ju vem jag skulle vilja ha med att göra av er två, en som laddar ner från nätet eller en som önskar sina medmenniskor ska gå på grund pga en olaga nerladdning, önskar du att dina barn ska skadas i trafiken då dom garanterat laddat ner musik och ev lyssnar på den i bilen?? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det för mening med att skriva programvaror eller framställa kartor till plottrar om folk ändå bara kopierar det? Vad ska upphovsmannen köpa mat för? Eller kan man kopiera mat?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra skrivet. Personer som stjäl från andra på nätet förstår inte hur farligt det är för hela vår samhällsstruktur. Om alla gjorde det så var det ingen som producerade och alla var arbetslösa. Det är tydligen helt ok enl dessa. Antar att dom gillar att bli bestulna själva också annars är resonemanget patetiskt.

Och Nej, Jag har aldrig stulit från någon på nätet och ej heller tagit emot något stulet, häleri

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad mina barn lyssnar på i sina bilar har jag ingen aning om.

Väljer man att ladda ner något så viktigt som ett sjökort när man vet att en version av kortet innehåller fel djupangivelser ( t. ex. vid Huvudskär) så får man skylla sig själv.

Enl. den info jag har fått vilket kanske inte stämmer valde någon på Garmin att inte betala en faktura från Hydrographica och det är anledningen till att  Hydrographicas nya mätningar inte finns med på Garmins kort för i år. Trist.

Man kan ju undra om detta om det nu är sant berodde på slarv eller om det var för att kortsiktigt spara pengar för att göra aktieägarna nöjda.

Det är pengarna som styr och går ett företag dåligt slutar det ofta med att folk sparkas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst moderator

Vårda ditt språk! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...