-T16- 0 Postad 25 Oktober , 2010 Godmorgon gott folk! Igår var jag ute på landet där båten ligger och gjorde lite allt möjligt på båten, se bilder nedan. I vilket fall så undrar jag vad för slags för jag bör ha när jag målar durken i aktern? I det utrymmet skall det vara batteri etc. Jag hade tänkt mig en mörk färg, svart, mörkblå men vad för färg? Är det någon som vet? Vart kan man köpa detta? Tack på förhand! Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-T16- 0 Postad 25 Oktober , 2010 Bild på båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-T16- 0 Postad 25 Oktober , 2010 Den gamla resp. den nya pollaren. Stor skillnad! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 25 Oktober , 2010 Kör med Biltemas 2K-färg. Kolla bara att den inte löser underliggande färg först, det gör du genom att tejpa på en trasa med förtunning för just den färgen på underlaget. Slipa av och rolla. men kör inte med för mörk färg, då syns all skit. Den ljusgrå är både snygg och praktisk, lite grön i tonen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser