AndreSjo 0 Postad 24 Oktober , 2010 Finns det någon som vet vart man kan få tag i en mast till en Maxi 68 årsmodell 77. Jag har tyvärr förlorat min i en båthusbran. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 226 Postad 24 Oktober , 2010 Benn´ s. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stuvafamiljen 0 Postad 25 Oktober , 2010 Du kan alltid leta efter en mast till en annan båttyp, jag vet flera som gjort det. Vill du ha en mast till just en Maxi 68 är utbudet ganska begränsat. Men jag vet en person som hade en 7-metersbåt, han slängde på en rigg från en H-båt. Jag vet visserligen inte vad det var för båttyp och inte hur den seglade men det gick och masten och bommen passade relativt bra. Har du segel och andra tillbehör kvar kanske du vill ha just en rigg till en Maxi 68. Mitt tips är annars att hålla koll på båtsidor och andra annonssidor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange100 0 Postad 26 Oktober , 2010 en Maxi 68 kan man få för under 30000, behåll masten och övrigt du vill behålla, sälj resten , motor, segel, utrustning ,båten......troligtvis den billigaste lösningen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser