Gedda 24 Postad 23 Oktober , 2010 Goddag! Va nere på chokladmässan igår på Stadsmuséet i göteborg! Mycket trevlig tillställning med mycket godsaker, fanns allt från choklad med cigarrsmak till choklad med ölsmak! min favorit vad dock whisky-fudge köpte tre olika smaker, Glengoyne, Bunnahabhain och Glenfarclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 23 Oktober , 2010 Fanns det ingen Toblerone eller Marabou Mjölkchoklad för oss vanliga missbrukare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 23 Oktober , 2010 Jag köpte lite olika sorter av Lindt på Swedish Open i veckan. Mörk choklad kan vara väldigt god Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 23 Oktober , 2010 nej tyvärr fanns det ingen vanlig choklad där såsom marabou eller toblerone.. men nu tryckte jag i mig en glenfarclasfudge.. riktigt god! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Oktober , 2010 Man skall nög akta sig för dylika tillställningar. Nån tänkare har myntat uttrycket; allt som är roligt eller gott, är farligt, omoraliskt eller fettbildande. Vem katten det nu var? tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 234 Postad 23 Oktober , 2010 Anna Skipper? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Oktober , 2010 Eller Anna Gedda? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 24 Oktober , 2010 Det var Alexander Woolcott Everything I like is either illegal, immoral or fattening. - -- Alexander Woolcott Eller så är det Alexander som snott den av Tommy (nja så gammal är nog inte Tommy då Alexander gick bort på början av 40-talet) Stämmer rätt ofta men saker som Parlamentet på TV4 är rätt kul och inte så farligt omoraliskt. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 Oktober , 2010 sen skulle det ju kunna bero på min avatar under varje inlägg också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser