finnsport420 0 Postad 23 Oktober , 2010 Nu är båten uppe tragiskt nog mot våren ska den poleras och ned igen va dyrt det är och ha kul intesannt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Oktober , 2010 Precis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 24 Oktober , 2010 Har fått en liten nytändning på båten nu så här i höstrusket. Bytte förvaringsplats till betydligt närmare bostaden så jag kan åka ner till den varje dag om jag vill. Så nu skall både den ena och andra irriterande småsaken åtgärdas. Kanske till och med blir vaxning och polering innan båten täcks. Om det bara kunde sluta regna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 2 December , 2010 Ja min var ju första gången den sattes ner i vattnet efter 25 år!!! Senast ändrad av finnsport420 | 05 december 2010 | 07:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 2 December , 2010 denna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 2 December , 2010 Gud vad pinsamt det går inte att lägga ut bilden jaja åter till snacket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 2 December , 2010 Kan bilderna va för stora - möjligen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knak 3 Postad 3 December , 2010 Ja, inte är det billigt.. men men, det visste man ju. Dock kan jag tycka det är lite snett att båten kostar mer att ha under vintern än om sommaren(inkl. bränsle)... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 3 December , 2010 Ja jag har problem med det då jag använder en system kamera så bilderna blir stora med den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 3 December , 2010 Då får du göra dem mindre. Jag brukar köra med PhotoElf http://www.photoelf.com/ Man kan ladda ner en testvertion gartis under nån tid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 4 December , 2010 Okej, tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 17 Januari , 2011 Jag fick photo shop i julklapp så... men i allefall vad är det värsta ni sett på båten när ni tog upp den på hösten? Mvh:Eric Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 17 Januari , 2011 Nu tog jag inte upp i höstas, utan i våras när dom flesta andra sjösatt. Skall alltid va tvärt emot. Hade legat i sjön två vintrar utan upptag emellan. På logggivaren hängde det en korv på minst en halv meter med blåmusslor. Tyvärr är många människor så nyfikna och kan inte låta bli att pilla på allt möjligt. En kille petade loss det mesta innan jag hann att ta kort på den. sen var det bara en liten bit som hängde kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 17 Januari , 2011 Resten låg på backen. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Januari , 2011 Då blev det väl en god soppa den kvällen Tommy? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 17 Januari , 2011 Nej. Sista gången jag åt självplockade musslor var nån gång i mitten av 1980-talet. Vi låg på en liten ö mellan Lysekil och Kornöarna och det fanns gott om fina musslor. Plockade och kokte som vi alltid hade gjort. De smakade inget vidare. Sen dess har jag nästan inte ens ätit musslor på burk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
finnsport420 0 Postad 10 Februari , 2011 He he nu ska inte den hära tråden handla om mat:) utan båtar så vad fastnar mest på båtar i sötvatten? när märker man det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser