tiger51 0 Postad 22 Oktober , 2010 Hej! tänkte kolla om någon har koll på om det ännu satts ett fast datum på när båtkörkort kommer gälla? tycker personligen att båtkörkort behövs och även fler sjöpoliser då många kör som några j***a idioter på smala ställen, och detta känns när man är ute och seglar med en stortriss och två 36 fots motorbåtar kommer fräsande på varsinn sida i 10-13 knop där det är 7 knops begränsning och bara tittar på en och flabbar, sådanna borde få sitt körkort indraget. och en smäll på K****n. Ursäkta ordspråket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 22 Oktober , 2010 Är väldigt glad att jag har min båt i Sjön Bolmen när man läser sådana här inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 22 Oktober , 2010 ja var glad för det tur att man har somamar lov och kan vara ute tex vecka 24 och slippa vecka 27 28 29 ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 22 Oktober , 2010 Mot de stollarna hjälper inga båtkörkort i världen, deras filosofi är att störst går först och jag har minsann betalt flera miljoner för min båt och gör som jag vill! Vill jag sedan dricka sprit samtidigt gör jag det med utan att någon ska bry sig! Samma stil hittar man i biltrafiken, fast med den skillnaden att där kör de snabba BMW, Audi, Mercedes och liknande. De pressar sig in framför din kofångare precis innan avfarten bara för att försöka slå gårdagens rekordtid till jobbet eller för att hinna hem innan älskaren har hunnit slinka ut genom dörren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 22 Oktober , 2010 hehe , joo det är ju den typen fet kaxig gubb Jä**l Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser