norpan 0 Postad 28 September , 2004 Hej, nu är det ju dessvärre dags att börja fundera på den landbaserade årstiden :-(. Jag vill ha tips på bra firmor som kan ta in min 175 hk Mariner för vinterförvaring och service i Stockholmstrakten? Motorn behöver en rejäl genomgång, har betett sig konstigt i sommar och nu startar den inte alls. Tacksam för alla tips det börjar ju bli dags att ta kontakt nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 28 September , 2004 Hej! Löparö Marina! http://www.loparomarina.se Har bara hört gott om dem :-) Dessutom kör dom runt och lyfter av motorerna vid din hemmabrygga om du ligger i upptagningsområdet, vilket innebär en något enklare hantering för dig! mvh // mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst HermanHAre Postad 29 September , 2004 Jag har haft min snurra på Outboard Service på Pampas marina i många år och det har fungerat fint. De kommer och hämtar motorn för en billig peng. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser