2HOT4U 3 Postad 17 Oktober , 2010 jag kommer alltid på grejer precis när jag har lagt mig tänkte om man skulle spänna spännband från fören upp till pulpeten sen när till akten sen täcka med presenning skulle inte det funka?http://image.bayimg.com/napdkaaco.jpg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilderwein 2 Postad 17 Oktober , 2010 Hej! Skulle de bli en vinter med mycket snö, så finns det en stor risk att pulpeten skulle ta stryk. Det blir lite för flackt för att snön ska glida av. Nej jag rekomenderar dig att fixa en täckställning där båten inte är bärande. /Kareem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 17 Oktober , 2010 Tror inte den pulpeten skulle klara sig länge om det blir en vinter som förra.. Har du känt hur mycket en skopa snö väger..? Köp lite virke och bygg ihop en ställning och sedan en ordentlig pressening över. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 17 Oktober , 2010 tackar får nog snickra lite Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser