svantos 0 Postad 16 Oktober , 2010 Hej alla. Skulle varmköra innan upptagning och oljebyte då startar inte f..skapet.fick bogsering till kranbilen.. Finns någon som kan ge tips på fel. har en vp 250 och den hostade till ett par ggr men inget mer. dom är ju lite svårflörtade i vanliga fall och nu har den stått i 2mån nästan och surat igen. Kan rengöring av förgasarna hjälpa?bytte tändstift men det hjlpte alltså föga.om det är tändproblem vad ska man börja med? Mvh S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
30-06 0 Postad 16 Oktober , 2010 Hej, Om det är förgasaren som strular så borde den gå på startgas, det är det första jag skulle prova. Biltema säljer ett billigt stroboskop, perfekt för att kontrollera att du har gnista från tändspolen och till stiften. (Jag är inte bra på motorer men försöker lära mig, förhoppningsvis är jag inte helt ute och cycklar men skulle så vara fallet lär vi nog få veta det av någon som vet bättre) Hälsningar 30-06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser