Amiga 1 Postad 8 Oktober , 2010 Varför är alla båtkapell enfärgade ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Oktober , 2010 Det är dom inte alls, jag såg en i somras med 2 olika blåa nyanser, men det är dock den enda jag sett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil163 0 Postad 8 Oktober , 2010 Jag håller inte heller med: Kolla denna! Nytänkande, eller hur? http://www.blocket.se/kalmar/Basta_hostpris_Marieholm_32E_segelbat_25216405.htm?ca=15&w=3 /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 8 Oktober , 2010 Bilderna på den båten var väl svar nog... Annars är en av anledningarna att riktig kapellväv (alltså inte markisväv som på segelbåten i annonsen) vävs av redan infärgad tråd, vanligt tygs vävs först och färgas efteråt. Man skulle med andra ord vara tvungen att väva tyget i olika färger och förmodligen är det för krångligt. Kanske inte är så stor efterfrågan heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 9 Oktober , 2010 Örk... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser