pejo41 0 Postad 6 Oktober , 2010 Hej. Har just sålt en båt som jag renoverade upp lite. Känner nu att jag vill ha ett nytt projekt inför vintern som väntar oss. Någon som vet någon som ska sälja??? Alla förslag är välkommna om båten är över 24 fot // Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 6 Oktober , 2010 tråkigt men bra svar. Blocket.. där finns ju allt mellan himmel och jord. sök bara på renoveringsobjekt eller liknande så hittar du garanterat något. jag är lite som du. köper något och renoverar.. men jag har inte blivit färdig med min än dock ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejo41 0 Postad 6 Oktober , 2010 Vad renoverar du för roligt då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 6 Oktober , 2010 Det är en stålbåt på 39 fot som saknade inredning så jag håller på och bygger upp ny och försöker få i ordning på den =) har tyvärr inga bilder här nu men har du facebook så kan du gå med i maringuidens facebookgrupp och kika där kan jag lägga upp lite bilder =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Safira 0 Postad 6 Oktober , 2010 Min far har en båt som han ska sälja. En snipa på 29 fot. (dalbosnipa) Det vi vet behöver fixas är relingen. Min far har varit inne på att fixa det själv innan han säljer den men kommer inte till skott. Hör av dig om det är av intresse! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 7 Oktober , 2010 Tror min granne har någon 20fots ht båt som han vill bli av med. Ligger norr om GBG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser