-T16- 0 Postad 5 Oktober , 2010 Hej! Visa gärna upp era bilder ifrån sommaren som sakta seglat förbi oss, alltid roligt och kika på andras äventyr Bifogar en liten bild från sommarens bästa minne, kan någon ana vad det kan vara för liten båt? Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-T16- 0 Postad 5 Oktober , 2010 Såg denna bild på min dator och tänkte ifall någon medlem på detta forum fastnade på denna bild med sin båt...? *Bilden blev i usel kvalitét nu, har mycket bättre kvalitét på datorn många fler bilder om någon skulle vilja se närmare på bilden* Mvh Magnus Senast ändrad av -T16- | 05 oktober 2010 | 22:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 6 Oktober , 2010 Båten är den slup som kronprinsessparet tog en tur med som alldeles nygifta. Jag bifogar en bild som visar hur jävligt man kan ha det i 32 graders hetta. Nyopererad ligger jag med (vätsketdropp för värmens skull) och morfindropp för smärtans skull. Men ner till båten på permis skulle jag i alla fall Nästa år kommer en finare bild från någon naturhamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 6 Oktober , 2010 Stenören Söder om Bockö slutet av Juni. Den här sommaren gick alldeles för snabbt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 292 Postad 6 Oktober , 2010 En paddeltur runt Hunnebostrand efter en lång dags segling. Edit: Hoppsan, nu blev man flottiljamiral ;-) Senast ändrad av Gaidin | 06 oktober 2010 | 10:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 292 Postad 6 Oktober , 2010 På väg hem till Vättern igen, Sjötorp i början på September. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristianE 0 Postad 14 Oktober , 2010 På väg ut från Brunnsviken i slutet av juli efter en liten nyfiken svängom. Roligt med rödljusreglerad passage. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matanza 0 Postad 15 Oktober , 2010 Blekinge skärgård, utanför Tjärö .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matanza 0 Postad 15 Oktober , 2010 Samt utanför hasslö, Håller också med om att sommaren bara drog iväg, vart tog den vägen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 16 Oktober , 2010 Stora Nassa 9 Augusti. Snacka om att ladda sina mentala batterier... Ha Ciarud! Du har just bevisat att båtägare är både galna och envisa!! Hoppas du mår bättre nu och kommer att njuta av båten i vår! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wall-E 1 Postad 16 Oktober , 2010 Min båt är inte med på din fina bild! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 16 Oktober , 2010 Lekt lite i Photoshop...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst moderator Postad 17 Oktober , 2010 En härlig bild jag tog i somras! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 17 Oktober , 2010 Jag bidrar med ett klipp från ytterskärgården inspelat 14 aug. Ingen dag för seglare vilket syns på flaggan. http://www.youtube.com/watch?v=UmdUryd5uco Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 Oktober , 2010 Här lever man livet på smögen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
961118 0 Postad 17 Oktober , 2010 första turen till bensinmacken coronet 17 runabout Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 Oktober , 2010 det måste vart det roligaste minnet ifrån sommarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 30 Oktober , 2010 Vi satte äntligen ut ett märke på det grund som ligger precis i öppningen till en fin svajvik. Grundet döptes till cykelgrundet och där trängdes sedamera diverse saker, tex en uppblåsbar krokodil. Nästa år planerar vi att sätta dit en palm och en bar med lite stolar och öppna servering Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 1 November , 2010 Dagen före midsommar Söder om Bockösund. Strax åker grillen fram :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kustskepparen 0 Postad 1 November , 2010 Gotland v29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kustskepparen 0 Postad 1 November , 2010 Gotland v29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barton3000 0 Postad 5 November , 2010 En av de sista dagarna denna säsong. I slutet av september........så vackert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 5 November , 2010 Södra Järflotta 19 juli Senast ändrad av 666D3 | 05 november 2010 | 18:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 5 November , 2010 Runmarö kanal 21 juli. Dragets Kanal känns som en farled i jämförelse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 5 November , 2010 Dragets kanal 20 juli Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 5 November , 2010 Ohhhh...! Längtan blir stor en sån här dag när det känns långt till nästa sommar. Jag undrar hur många bilder jag har just på inloppet till Dragets kanal? Det känns alltid lite spännande när man ska in där, speciellt när man som jag ofta är, ensam i båten. Då blir det inga bilder! Här en bild från Rassa 27 juli (ligger innanför Dragets kanal om man kommer från Nynäshållet). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 5 November , 2010 Då var vi i Rassa Vikar 1 vecka före dig. Trodde att båtförbudet bara gällde den högra viken längst in med efter att ha läst på lite gällde det tydligen även den vänstra som vi valde. Iaf en perfekt övernattningshamn även för djupgående båtar Senast ändrad av 666D3 | 05 november 2010 | 20:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stretti 0 Postad 5 November , 2010 Betänk detta alla goda båtmänniskor: Vi har en lång skön vinter framför oss så vi kan ladda nya projekt/planer/drömmar som i den bästa av världar kommer att bli förvekligade till 100 %. Normalt brukar knappt häften av projekten vara färdiga till nästa säsong. I vinter SKALL jag bygga nytt dass och flytta fram förpiken(S 30),men det blir kanske bara en hög med kapad basinredning och en klosset ståendes alldeles för sig själv. Jaja,huvudsaken är att man får skita!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 12 November , 2010 Mellan Baiona och La coruna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser