Davy_Jones_Locker 0 Postad 5 Oktober , 2010 Hej har ett löjligt bekymmer. Tänkte montera bort två båtstolar (Springfield) inför renovering men fattar inte hur de är infästa (pinsamt nog). Trodde det var genomgående bult men så var inte fallet. Kan det vara någon slags glidfäste? Någon som vet? Tack på förhand Mvh DJL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monark-670 10 Postad 5 Oktober , 2010 Av din text förstår jag att du har tagit loss den runda luckan där bak och kollat innanför. Det är första stället jag också skulle kollat, och kliat mig huvudet om där inte fanns nåt. Kan det ändå vara så att det är skruvat underifrån men att det är försänkta skallar så att det varken syns eller känns vid en första koll? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nemtrix 19 Postad 7 Oktober , 2010 Minns jag inte fel så ska den sorten vara skruvad underifrån, har för mig det iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 7 Oktober , 2010 Säljs inte dessa stolar via sea sea? Åk dit o kika på en omonterad isåfall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Davy_Jones_Locker 0 Postad 8 Oktober , 2010 Hej och tack för era svar. Jag får helt enkelt kolla noggrannare när jag fått båten i renoveringsvagga Mvh DJL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser